Workshop Zakelijk Flirten 21 maart 2017

 

Zakelijk Flirten workshop 21 maart 2017

 

Wat gebeurt er in de eerste anderhalve seconde van een kennismaking? Hoe belangrijk is de eerste indruk nu werkelijk? Wat verleidt jou tot een zakelijk contact? En wat maakt jou aantrekkelijk voor een collega, werkgever of andere ondernemer?

 

In deze animerende workshop Zakelijk Flirten wordt ingezoomd op de eerste indruk.
We ontdekken de eigen voor- en afkeuren en die van de anderen. Wat leren we daarvan en wat kunnen we gebruiken om onszelf zakelijk aantrekkelijker te maken?

 

De workshop is interactief en bestaat uit een mix van theorie, discussie en oefeningen. Daarbij maken we gebruik van oefenvormen uit de wereld van het improvisatietheater.

Doel en resultaat van de workshop

  • Feedback en adviezen over jouw flirtcapaciteiten
  • Vergroten van de kansen bij het netwerken
  • Huiswaarts gaan met een glimlach
  • Feedback geven over de opzet van de workshop

Feedback
Andrew en Arwin ontvangen graag feedback over de vorm en inhoud van deze workshop. Sluit de inhoud aan bij de verwachtingen? Wat heb je er aan gehad? Waar heb je plezier aan beleefd?

Deelnemers
De workshop gaat door bij minimaal 10 deelnemers.

Doelgroep
Werkgevers, werknemers en ondernemers die geregeld te maken krijgen met nieuwe zakelijke contacten of netwerkmogelijkheden.

Praktische informatie

Datum:
21 maart 2017

Tijd:
Inloop vanaf 13:00 uur, aanvang workshop om 13:30 uur.
Einde circa 16:00 uur, aansluitend tot 17:00 uur gelegenheid om na te praten.

Locatie:
Conferentiecentrum De Droom;  Nieuwe Aamsestraat 32, Elst (Gld.)

De Droom bevindt zich op loopafstand van het NS Station en er is voldoende parkeergelegenheid zowel bij De Droom als bij het NS Station.

Contactpersonen, e-mailadres en telefoonnummer:
Andrew David, andrew@hvier.nl , 06 – 12 46 74 29
Arwin Kortleever, a.kortleever@akor-support.nl, 06 – 34 50 34 55

Investering
Voor deze workshop vragen we een bijdrage van 25 euro ter dekking van de locatie- en organisatiekosten. Koffie, thee en drankjes zijn inbegrepen.

Aanmelden via het Trainerszwembad.
Als je wilt deelnemen aan deze workshop, stuur dan voor uiterlijk dinsdag 7 maart 2017 een mail naar andrew@hvier.nl .
De bijdrage van 25 euro ontvangen we ook graag voor dinsdag 7 maart.
Deze kun je overmaken naar NL 05INGB 0009356065 t.n.v. H4 organisatie training advies, onder vermelding van: Workshop Zakelijk Flirten. Graag daarbij ook je naam vermelden.

Let op! Afmelden is tot 7 maart 2017 mogelijk. Daarná geen teruggave van de bijdrage vanwege de reeds gemaakte kosten. (het is toegestaan dat je een andere persoon in jouw plaats laat deelnemen) Je ontvangt geen kwitantie. Gebruik je bankafschrijving als bewijs van betaling voor je boekhouding.

 

Spellenworkshop Kennismakingskaarten en Feedbackkaarten

Spellenworkshop Kennismakingskaarten en Feedbackkaarten door Axelle de Roy

In deze praktische workshop speel je twee spellen die je in je werk met groepen kunt inzetten. Door de spellen zelf te ervaren ontdek je de mogelijkheden ervan voor je eigen praktijk als trainer, docent of teamcoach.

Spellenworkshop Kennismakingskaarten en Feedbackkaarten door Axelle de Roy
Spellenworkshop Kennismakingskaarten en Feedbackkaarten door Axelle de Roy

We starten met de Kennismakingskaarten. Dit spel laat mensen op een originele, speelse en toegankelijke manier met elkaar kennismaken. Tegelijkertijd bieden de kaarten ingang om diepere lagen aan te boren. Door deze kaarten te gebruiken leren de deelnemers van een training elkaar (én zichzelf) op een andere manier kennen.

Nadat je de andere deelnemers aan deze workshop een beetje hebt leren kennen, spelen we het spel Feedbackkaarten. Deze kaarten zijn bedoeld voor het op een speelse en positieve manier (leren) geven van feedback. De vragen zijn laagdrempelig en niet bedreigend. Het spel kan onder andere worden ingezet bij (feedback)trainingen. Vervolgens mag je de nieuwe vragen testen die Axelle heeft ontwikkeld. Dit zijn team-feedbackvragen, een uitbreiding op de bestaande feedbackkaarten.

Spellenworkshop Feedbackkaarten door Axelle de Roy
Spellenworkshop Feedbackkaarten door Axelle de Roy

 

Inhoud workshop

  • Speels kennismaken
  • Positieve feedback geven en ontvangen
  • Testen team-feedbackvragen
  • Afsluiting programma met evaluatie en feedback op de workshop
  • Netwerken

Doel van de workshop
Na de workshop heb je twee spellen leren kennen en weet je hoe je deze kunt inzetten in trainingsgroepen, klassen of teams.

Feedback
Axelle wil graag feedback op de nieuwe vragen (zijn ze bruikbaar of moet er iets aan veranderd worden?) en de speelwijze (hoe is de uitbreidingsset het beste in te zetten?).

Doelgroep(en)
Trainers, docenten en teamcoaches.

Investering
Voor deze workshop vragen we een bijdrage van € 25,-. Dit is ter dekking van de onkosten (locatie en organisatie). Voor koffie, thee en drankjes wordt gezorgd.

Praktische informatie

Contactpersoon en telefoonnummer:
Axelle de Roy, 06-16454053 axelle@lomansenderoy.nl

Datum: Vrijdagmiddag 30 oktober 2015
Tijd: 13:00 uur start. Van 16.00 uur tot 17.00 uur (feedback en netwerken) einde programma.

Deelnemers:
Minimaal 8 deelnemers, maximaal 16.

Locatie:
De Droom,  Aamsestraat 32, 6662 ND Elst (Gelderland), Telefoon: (0481) 36 71 39 http://www.vergaderenbijdroom.nl/ (5 minuten van het station Elst.)
Gratis parkeergelegenheid om het gebouw en anders bij het station.

Aanmelden via het Trainerszwembad. (kleine lettertjes)

De workshop gaat door bij een minimale deelname van 8 deelnemers en er is ruimte voor maximaal 16 deelnemers. 

  • Als je wilt deelnemen aan deze workshop, stuur dan uiterlijk voor donderdag 8 oktober 2015 een mail naar andrew@trainerszwembad.nl.
    Je bijdrage van 25 euro ontvangen we ook graag voor donderdag 8 oktober. De bijdrage graag overmaken naar NL05 INGB 0009 3560 65 t.n.v. H4 organisatie training advies onder vermelding van: Trainerszwembadworkshop 30 oktober 2015 ! Je ontvangt geen kwitantie. Gebruik jouw bankoverschrijving als bewijs van betaling in je administratie.Let op! Afmelden is tot 8 oktober 2015 mogelijk daarna geen teruggave van de bijdrage dit vanwege gemaakte (annuleringskosten locatie de Droom)
    Het is natuurlijk wel mogelijk dat je een andere persoon in jouw plaats laat deelnemen.

Workshop Familieopstellingen en systemisch werken

Workshop Familieopstellingen en systemisch werken door Roos Fikenscher

Systemisch werk ondersteunt het proces van bewustwording, werpt een ander licht op je levensomstandigheden en maakt de weg vrij om het leven voluit te leven en te genieten.

Bij geboorte is een kind niet alleen verbonden met zijn ouders maar ook met de intergenerationele geschiedenis.
Wat is de invloed van ingrijpende gebeurtenissen zoals migratie, oorlog etc. op jouw huidige leven en werken?

Een workshop over helende en beperkende verbanden tussen mensen.
De workshop is een combinatie van theorie en praktijk.
Systemisch werken omvat o.a. : een familieopstelling, een structuuropstelling, een systemische oefening, een systemisch gesprek, een systemische visualisatie etc.

Inhoud en opzet workshop
• Wat zijn familieopstellingen en wat is Systemisch werk?
• Voorstelronde op een systemische manier.
• Voorbeeld oefening om zelf aan de lijve te ervaren hoe het werkt.
• Relatie zichtbaar maken tussen de familiegeschiedenis en het huidige leven.

Doel en resultaat van de workshop
• Kennis maken en ervaren wat systemisch werk is.
• Je leert je blik verbreden.
• Je ontdekt waar de voor jou kracht gevende of belemmerende verbindingen binnen het (familie)systeem zitten.
• Feedback geven over de opzet van de workshop

Feedback
Roos ontvangt graag feedback op opbouw, inhoud en leiderschap. En op de vragen:
Ben ik in staat om workshop kop en staart ( netjes afronden) te geven?
Ben ik in staat een sfeer van luchtigheid en diepgang te combineren?

Deelnemers
De workshop gaat door bij minimaal 5 deelnemers

Doelgroep
Iedereen die met ander ogen wil leren kijken naar problemen, knelpunten, dilemma’s, relationele verbanden. En de bereidheid om actief deel te nemen.

Praktische informatie
Datum: Donderdagmiddag 18 december 2014

Tijd: 13:00 uur inloop.
13.30 uur start van de workshop. Pauzes in overleg.
16.00 uur (feedbackmoment en ruimte netwerken) tot 17.00 uur einde programma.

Locatie:
Kraayenhof kazerne Nijmegen
Atelier voor Creativiteit en Bewustwording
Toegangsdeur is op de hoek uiterst links van het Grand Café
Molenveldlaan, 6523 RN Nijmegen

Bereikbaar vanaf Centraal Station Nijmegen buslijnen 5, 11 of 20 (richting Groesbeek).
Uitstappen bij halte Archipelstraat
Parkeren van een auto kan in de ondergrondse parkeergarage direct links van de toegangsweg op het Limosterrein.

Contactpersoon, e-mailadres en telefoonnummer:
Roos Fikenscher, roos1958@gmail.com, 0643228019 bereikbaar tot 13.15
Meer info over familieopstellingen op www.roosfikenscher.nl

Investering
Voor deze workshop vragen we een bijdrage van € 25,-. Dit is ter dekking van de onkosten (locatie en organisatie). Voor koffie, thee en drankjes wordt gezorgd.

Aanmelden via het Trainerszwembad.
De workshop gaat door bij een minimale deelname van 5 deelnemers.
Als je wilt deelnemen aan deze workshop, stuur dan voor uiterlijk donderdag 11 december 2014 een mail naar andrew@trainerszwembad.nl.
Je bijdrage van 25 euro ontvangen we ook graag voor donderdag 11 december.
De bijdrage graag overmaken naar NL 05INGB 0009356065 t.n.v. H4 organisatie training advies onder vermelding van: Trainerszwembadworkshop 18 december 2015 en svp je naam!

Let op! Afmelden is tot 12 december 2014 mogelijk daarna geen teruggave van de bijdrage dit vanwege gemaakte kosten. ( Het is wel mogelijk dat je een andere persoon in jouw plaats laat deelnemen.) Je ontvangt geen kwitantie. Gebruik je bankafschrijving als bewijs van betaling voor je boekhouding.

Workshop Quick Instant Ondernemingsplan

Workshop Quick Instant Ondernemingsplan vrijdag 27 juni 2014
Hans Etman en Andrew David

Workshop Quick Instant Ondernemingsplan
Hans Etman en Andrew David, zijn beiden ondernemerscoach en trainer. Zij geven deze workshop exclusief aan het Trainerszwembad. In deze 2 uur durende workshop loop je aan de hand van een handig format jouw ondernemingsplan door. Of schrijf je er eindelijk één.

Inhoud van de workshop
Een Quick Instant ondernemingsplan. Beetje inspiratie erbij, een beetje transpiratie erbij. Even roeren. En je hebt een houvast voor je onderneming waar je jaren plezier van hebt. In deze workshop ervaar je dat het mogelijk is om in heel korte tijd zo’n plan te schrijven. En als je al een ondernemersplan hebt, helpt een korte check up om de scherpte terug te brengen.

Veel beginnende ondernemers hikken er tegen aan en velen schrijven er nooit een. Ondernemers die er wel een schreven, kijken er nooit meer naar om omdat het voor hen zo’n “pijnlijke bevalling” was. Terwijl veel valkuilen voor start-ups en struikelpunten voor ondernemers, ook met een aantal jaren ervaring, verholpen kunnen worden met een zelf geschreven business plan.

Aan het eind van deze workshop beschik alle je over een ondernemingsplan waarin visie en missie, SWOT, financiën en marketing/communicatie aan bod zijn gekomen. In hetzelfde plan ook vele do’s en dont’s en natuurlijk een persoonlijk actieplan.

Voor wie is deze workshop bedoeld?
Deze workshop is bedoeld voor Zelfstandige Ondernemers die bewust willen stilstaan bij hun ondernemerschap en doelen.

Welke klanten(doelgroep) bedienen wij?
Deze workshop doen wij graag voor bijvoorbeeld HBO opleidingen die studentondernemers opleiden, bij ondernemersverenigingen die hun leden een educatief en reflecterend moment willen aanbieden en (re-integratie)organisaties zoals het UWV die startende ondernemers begeleiden.

Het doel van deze kennismakingsworkshop
We hebben een paar aanpassingen in onze workshop doorgevoerd en we willen weten hoe dit uitpakt bij de deelnemers. En waar hebben de deelnemers na het maken van de Quick Instant Ondernemingsplan nog behoefte aan?

Tijden
Inloop                                                         13.00 uur
Start                                                           13.30 uur
Einde workshop                                         16.00 uur
Feedbackmoment                                      16.30 uur
Einde Trainerszwembad programma        17.00 uur
Naast het geven van feedback, tips, samenwerkingsvoorstellen is er ook ruimte voor onderling netwerken.

Adres en contactgegevens
De workshop vindt plaats bij:
De Droom,  Aamsestraat 32, 6662 ND Elst (Gelderland), Telefoon: (0481) 36 71 39
http://www.vergaderenbijdroom.nl/
(5 minuten van het station Elst.) Gratis parkeergelegenheid om het gebouw en anders bij het station.

Heb je nu al vragen of behoefte aan antwoorden bel ons dan gerust op 026 – 3271590 of mail naar Andrew@trainerszwembad.nl

Investering
Voor deze workshop vragen we een bijdrage van € 25,–, dit is ter dekking van de onkosten (uiteraard met koffie en thee. En een drankje tijdens de nabespreking) en om de website van het Trainerszwembad in de lucht te houden.

Aanmelden via het Trainerszwembad

De workshop gaat door bij een minimale deelname van 10 deelnemers en er is ruimte voor maximaal 16 deelnemers. Bij overschrijving van het maximale deelnemers dan is de volgorde van betaling leidend.

De kleine lettertjes
Als je wilt deelnemen aan de workshop, stuur dan voor vrijdag 6 juni 2014 een mail naar andrew@trainerszwembad.nl. De bijdrage van 25 euro ontvangen we ook graag voor vrijdag 6 juni 2014. De bijdrage graag overmaken naar NL05 INGB 0009 3560 65 t.n.v. H4 organisatie training advies onderwerp: Trainerszwembadbijeenkomst en graag je naam!  Let op. Afmelden is tot vrijdag 6 juni mogelijk daarna geen teruggave van de bijdrage dit vanwege gemaakte kosten (reservering locatie en drukwerk). Het is wel mogelijk dat je een andere persoon in jouw plaats laat deelnemen.

We ontmoeten je graag op vrijdag 27 juni.

Namens het Trainerszwembad,

Hans Etman (www.fundamenttraining.nl)
Andrew David (www.hvier.nl)

 

Nog onbekend met de filosofie achter het Trainerszwembad? Kijk dan op www.trainerszwembad.nl.

 

Opdrachten verkrijgen bijeenkomst

Opdrachten verkrijgen bijeenkomst in wording.

Het Trainerszwembad is in 2002 opgericht door voornamelijk enthousiaste ZZP’ers. Uit gesprekken met TZ’ers merk ik dat het steeds lastiger wordt, door bijvoorbeeld de bezuinigingen en nieuwe stroom aanbieders, om passende opdrachten te krijgen. TZ’ers zijn vaak mensen die uit passie hun diensten aanbieden. Alleen van passie kun je niet leven of het moet van een passievrucht zijn. 😉

Het plan is om medio april een bijeenkomst te organiseren rond het thema “Hoe verkrijg jij jouw opdrachten?”. Het gaat er dan niet om hoe je moet netwerken, acquireren of eindeloos nieuwe samenwerkingsvormen bedenkt maar vooral waar zie je kansen en wat heb je daarbij nodig om die kansen te benutten. Heb je nu al praktische ideeën laat het me dan weten. Verder is het interessant om opdrachtgevers aan het woord te laten. Waar kijken ze naar? Wat hebben ze nodig?

Tot zover en hartelijke groet van Andrew David

Vervallen Kennismaking met Equitraining

Kennismaking met Equitraining Trainerszwembad Workshop 27 maart 2014

“Helaas is de workshop op 27 maart wegens omstandigheden vervallen. De workshop wordt rond deze zomer opnieuw aangeboden.”

Training met een paard als co-trainer door Marijke Timmerman van “de Mailcoach”.
Met “De Mailcoach” verzorg ik in de eerste plaats trainingen voor groepen uit organisaties of het bedrijfsleven. Bij de trainingen zet ik mijn paarden in als co-trainers. Door de inzet van het paard (een onvoorspelbaar, groot, levend element) laten mensen snel hun natuurlijke gedrag zien. Ook aan de reactie van het paard (spiegelen) kun je als toeschouwer veel “lezen”.

Mijn trainingen geven in een korte tijd veel inzicht in het (on)bewuste gedrag van de deelnemers. De Mailcoach beschikt over een prachtige eigen trainingslocatie, midden in de Veluwse natuur die extra bijdraagt aan de veiligheid van de deelnemers en ook heel inspirerend werkt. Mensen zijn er letterlijk “uit” de werksituatie en bovendien is de locatie altijd speciaal voor de te trainen groep beschikbaar.

Inhoud van de training kennismakingsworkshop Equitraining op donderdag 27 maart.
In deze korte introductietraining krijg je een algemene uitleg geven over deze soort training. Daarna gaan we met de groep met een paard aan de slag. Het is de bedoeling dat ik twee werkvormen toelicht en door een aantal deelnemers laat ervaren. De anderen kunnen leren door te observeren. Ook zal ik uitleggen voor welke situatie deze trainingsvormen geschikt zijn en kort nog enkele andere trainingsvormen toelichten.

Voor wie is deze workshop bedoeld?
Mijn trainingen zijn in de eerste plaats bedoeld voor groepen uit organisaties of het bedrijfsleven. Door mijn bedrijfskundige achtergrond en brede werkervaring kan ik de training direct laten aansluiten bij de praktijk. Enkele onderwerpen die zich goed lenen voor deze training zijn bijvoorbeeld samenwerken en (persoonlijk) leiderschap.

Het doel van deze kennismakingsworkshop
Ik ben met De Mailcoach op zoek naar samenwerking met andere trainers. Daarnaast wil ik andere trainers graag de gelegenheid geven om kennis te maken met deze bijzondere trainingsvorm.

Programma en data
Inloop 13.30 uur
Start 14.00 uur
Einde workshop 16.00 uur
Feedbackmoment 16.30 uur
Einde Trainerszwembad programma 17.00 uur

Naast het geven van feed-back, tips, samenwerkingsvoorstellen is er natuurlijk ook ruimte voor onderling netwerken.

Adres en contactgegevens
De workshop vindt plaats bij “De Mailcoach”, Middenweg 18, 8075 PM Elspeet.
Heb je vragen: Bel me gerust: 06-16615629 en kijk vast even op mijn site voor een eerste indruk: www.demailcoach.nl

Investering
Voor deze workshop vragen we een bijdrage van € 25,-, dit is ter dekking van de onkosten (uiteraard koffie, thee, koekjes en een knabbeltje en een drankje tijdens de nabespreking) en om de website van het Trainerszwembad droge voeten te blijven geven.

Aanmelden via het Trainerszwembad.
De workshop gaat door bij een minimale deelname van 6 trainers en er is ruimte voor maximaal 12 deelnemers. Draag tijdens de workshop gemakkelijke kleding en stevige schoenen of laarzen.

Als je wilt deelnemen aan deze workshop, stuur dan voor donderdag 20 maart 2014 een mail naar andrew(at)trainerszwembad.nl. Je bijdrage van 25 euro ontvangen we ook graag voor donderdag 20 maart 2014. De bijdrage graag overmaken naar NL05 INGB 0009356065 t.n.v. H4 organisatie training advies onderwerp: Trainerszwembadworkshop 27 maart !
Let op. Afmelden is tot donderdag 20 maart mogelijk daarna geen teruggave van de bijdrage dit vanwege gemaakte kosten. ( Het is wel mogelijk dat je een andere persoon in jouw plaats laat deelnemen.)

We ontmoeten je graag op donderdagmiddag 27 maart bij de workshop Equitraining in Elspeet.

Namens De Mailcoach en het Trainerszwembad,

Marijke & Andrew

 

 

 

 

 

Nog onbekend met de filosofie achter het Trainerszwembad? Kijk dan even op www.trainerszwembad.nl. Heb je zelf een idee om een workshop/ training te organiseren neem dan gerust contact met me op via andrew(at)trainerszwembad.nl

 

 

Een spetterend 2014

Trainerszwembad activiteit in 2014

Hallo TZ’ers, Het jaar 2013 is alweer voorbij. De tijd gaat snel of lijkt dat zo omdat we zelf een dagje ouder worden? Voor een aantal onder ons (zelfstandigen) was het een zwaar jaar voor wat betreft het verkrijgen van (nieuwe) opdrachten. Daarnaast is de belastingdienst zich aan het roeren. In het HBO-onderwijs bijvoorbeeld worden de ZZP’ers op de korrel genomen wat voor alle betrokken partijen onrust veroorzaakt. Ondanks een CRKBOverklaring en een correcte VAR kan het gebeuren dat sommige HBOinstellingen geen contracten meer afsluiten met ZZP’ers. De belangenvereniging FNV Zelfstandigen Zonder Personeel heeft de zaak al opgepakt en begin februari 2014 wordt er meer duidelijkheid verwacht tussen de belastingdienst en de HBOinstellingen. (Zie discussie BTW vrijstelling)  . Hoe dan ook het wordt spannend in 2014.

Zoals altijd is er licht aan de horizon. Alleen moet je wel naar het licht zwemmen. Binnen het Trainerszwembad is er veel kennis en ervaring. Ook over het verkrijgen van opdrachten en actief netwerken. Verder zijn er naast de ZZP’ers ook beinvloeders en beslissers in het Trainerszwembad die kunnen vertellen waar en hoe er opdrachten worden vergeven (lees gegund). In het voorjaar van 2014 organiseren we daarom een TZbijeenkomst met het thema acquistie oftewel het verkrijgen van opdrachten. Het idee is een praktische workshop met direct uitvoerbare ideeen. Mocht je een bijdrage willen leveren in welke vorm dan ook laat het ons dan weten.

Een spetterende jaarwisseling en een gelukkig gezond (ondernemend) 2014.

Hartelijke groet namens de initiatiefnemers, sponsoren en ambassadeurs van het Trainerszwembad,

Andrew David

Filosofische workshop Grenzen door Diana Blanken

Filosofische workshop Grenzen door Diana Blanken

Filosofische workshop Grenzen

In deze filosofische workshop worden grenzen in het algemeen en persoonlijke grenzen onderzocht. Wat is dat eigenlijk: een grens? Waarom is het hebben en hanteren van grenzen zo belangrijk?

Welke rol spelen grenzen in je leven; in je werk, je familie, je sociale contacten? Tijdens de workshop gaan we niet alleen praten over grenzen, we gaan er ook actief mee aan de slag.  Kortom, een actieve workshop over grenzen!

Inhoud workshop

  • Introductie van Diana Blanken en uitleg over wat we tijdens de workshop gaan doen.
  • Introductie oefening: ‘persoonlijke levenslijnen’
  • Naar aanleiding van de persoonlijke levenslijnen een gesprek over grenzen.
  • Actief aan de slag met grenzen door middel van verschillende oefeningen.
  • Afsluiting programma met evaluatie en feedback.

Het filosofische in deze workshop zit in de manier waar op Diana vragen stelt aan mensen.

Doel van de workshop
Na de workshop heb je meer inzicht gekregen over grenzen in het algemeen en je eigen grenzen in het bijzonder. Tijdens de workshop worden door middel van verschillende oefeningen en (filosofische) gesprekken grenzen verkend en wellicht verlegd.

Feedback
Diana wil graag op het volgende feedback. Is de  workshop inhoudelijk uitdagend en begrijpelijk? Hoe functioneert ze als workshopleider. (Hoe kom het over, wat ging goed, wat kan beter, waar moet ze op letten?)

Deelnemers
Minimaal 5 deelnemers, maximaal 12.

Doelgroep
Particulieren, vrijwilligersorganisaties en bedrijven.  In dit geval is het een workshop gericht op particulieren (Een pre is dat de deelnemers op zichzelf moet kunnen reflecteren).  

Praktische informatie

Datum: Donderdagmiddag 23 januari 2014
Tijd: 13:00 uur start. Van 16.00 uur tot 17.00 uur (feedback en netwerken) einde programma

Locatie:
De Droom,  Aamsestraat 32, 6662 ND Elst (Gelderland), Telefoon: (0481) 36 71 39
http://www.vergaderenbijdroom.nl/
(5 minuten van het station Elst.) Gratis parkeergelegenheid om het gebouw en anders bij het station.

Contactpersoon en telefoonnummer:
Diana Blanken, 06 527 119 65 http://www.fpdb.nl

Investering

Voor deze workshop vragen we een bijdrage van € 25,-. Dit is ter dekking van de onkosten (locatie en organisatie). Voor koffie,thee en drankjes wordt gezorgd.

Aanmelden via het Trainerszwembad.
De workshop gaat door bij een minimale deelname van 5 deelnemers en er is ruimte voor maximaal 12 deelnemers.

Als je wilt deelnemen aan deze workshop, stuur dan voor uiterlijk maandag 6 januari 2014 een mail naar andrew@trainerszwembad.nl. Je bijdrage van 25 euro ontvangen we ook graag voor maandag 6 januari 2014. De bijdrage graag overmaken naar giro 9356065 t.n.v. H4 organisatie training advies onder vermelding van: Trainerszwembadworkshop 23 januari 2014 !
Let op! Afmelden is tot maandag 6 januari 2014 mogelijk daarna geen teruggave van de bijdrage dit vanwege gemaakte kosten. ( Het is wel mogelijk dat je een andere persoon in jouw plaats laat deelnemen.)

 

 

 

 

 

 

 

 

Gezocht Donateurs voor het Trainerszwembad

Uit de Nieuwsbrief Trainerszwembad zomer 2013

Gezocht Donateurs voor het Trainerszwembad

Beste trainer en/of coach,

Het plonst nog steeds in het Trainerszwembad. We zijn niet verdronken en plonzen nog steeds. Op vrijdagmiddag 30 augustus organiseren we weer een inspirerend Trainerszwembad!!!

Achter de schermen en het bestaan Trainerszwembad.
Op dit moment draai ik het Trainerszwembad (TZ) in mijn eentje want de andere initiatiefnemers Rob en Anita hebben hun focus verlegd naar andere zaken. De organisatie van het Trainerszwembad is op zich te doen alleen kost het voorbereiden en organiseren van een TZbijeenkomst nu iets meer tijd en energie. 😉

Het non-profit initiatief en concept van het TZ wordt nog steeds gewaardeerd en aanbevolen desondanks is het aanbod van workshops en trainingen binnen het TZ teruggelopen. Moet daarom het Trainerszwembad ophouden te bestaan? Ik denk het niet want er staan nog steeds meer dan 175 geïnteresseerden ingeschreven voor de nieuwsbrief en daarnaast ontvang ik nog steeds positieve reacties van mensen die meer willen weten over bijvoorbeeld het TZ concept of iets aanbieden. Soms past dat aanbod niet binnen het TZ non-profit concept want het aanbod was dan teveel op een commerciële leest geschoeid. En dat brengt me bij het TZ “verdienmodel”.

Verdienmodel en kosten Trainerszwembad.
Tot nu toe konden we het Trainerszwembad draaiende houden doordat we een buffer hadden opgebouwd maar door de terugloop van de bijeenkomsten is de buffer op. Het geld werd hoofdzakelijk gebruikt voor de kosten van de website. Op dit moment bekostig ik de website. Kan bruin nog wel trekken. 😉 Toch zou het interessant zijn als er 8 mensen of beter meer zijn die ieder 25 euro aan het TZ willen doneren en hierdoor het bestaan van het Trainerszwembad voor 2 jaren medewaarborgen. Bij een donatie hoeft er geen tegenprestatie tegenover te staan want dan is het sponsoring. Toch wil ik als tegenprestatie een link met of zonder promotioneel stuk op de homepage plaatsen. (Altijd goed voor de vindbaarheid van jouw website op Google). Sta je sympathiek tegenover een donatie en het aanbod neem dan contact met me op via andrew@trainerszwembad.nl

Dus...
We (ik) gaan vrolijk door met het Trainerszwembad omdat ik geloof in het TZconcept van delen en ontvangen van kennis en ervaring op het gebied van training en coaching.
Een zonnige vakantieperiode en graag tot ziens bij de workshop “Paard als co-trainer” op 30 augustus.

Hartelijke groet van Andrew David